måndag 27 januari 2014

Edvard Munch om Henrik Ibsens pjäs John Gabriel Borkman

"Det nytter ikke å male vinter efter at Ibsen har gjort det i John Gabriel Borkman." 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar