John Gabriel Borkman på Wasa Teater
måndag 27 januari 2014
Edvard Munch om Henrik Ibsens pjäs John Gabriel Borkman
"Det nytter ikke å male vinter efter at Ibsen har gjort det i
John Gabriel Borkman
."
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar