Igår kväll bjöds publik in till den första öppna repetitionen för John Gabriel Borkman. Det var ca 25 personer som kom. Det var mycket intressant att få följa en helt vanlig repetition, se hur man jobbar, improviserar och kommer fram till beslut om hur man förverkligar scener. Tack alla som kom!
Nästa gång 4.2 kl 19!
/Informatören
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar